Die Pirker Lebzelterei und der
Weiterbestand der Menschheit
Wås steht då drobn am Ålmaspitz,
des is a junga Wüldbratschütz
tridulio, des is a junga Wildbratschütz!
Er hålt sei Stutzerl in da Hånd
drin im Mariazellerlånd
tridulio, drin im Mariazellerlånd.
Wås trågt er mit und is so siaß
dås is a Lebzelt vom Pirker Hias
tridulio, dås is a Lebzelt vom Pirker Hias.
Den Schütz den ziagt `s jetzt auf di Ålm
die Senn`rin håt eahm sakrisch gfålln
tridulio, die Senn`rin håt eahm sakrisch gfålln.
Sie wohnt in einem Hütterl drin
die wundeschöne Sennerin
tridulio, die wundeschöne Sennerin.
Wer wird denn diese Senn`rin liabn
da Wüldbratschütz vom Ålmaspitz
tridulio, da Wüldbratschütz vom Ålmaspitz.
Warum wår diese Nåcht so süaß,
dås måcht da Lebzelt vom Pirker Hias
tridulio, dås måcht da Lebzelt vom Pirker Hias.
Und kaum a Jåhr nåch dieser Nåcht
a Kindl håts zur Welt gebråcht
tridulio, a Kindl håts zur Welt gebråcht.
War unser Hias net auf da Wölt
war`s um die Menschheit schlecht bestöllt
tridulio, war`s um die Menschheit schlecht bestöllt.
Personen: Der Wildschütz, das Lebzelt, die Sennerin, der Pirker Hias
Worte und Weise: Mündliche Überlieferung
Textaktualisierung: Die Citoller Tanzgeiger
Ständchen anlässlich Verleihung der Mariazeller Ehrenbürgerschaft, Mariazell, 2/ 2013; Grundsätzlich sind alle hier veröffentlichten Inhalte urheberrechtlich geschützt und sämtliche Rechte vorbehalten.